Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی
Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی

دل نوشته 31


 چیزی بگو 

 حرفی بزن 

 بی دلهره رفتن .

 بگو که با تو می مانم تا همیشه 

 حتی 

 حتی اگر حرفی برای دلخوشی من باشد .

 میخواهم یک شب را بی هراس کابوس جدایی بخوابم .

 ای آشنا با دردهای من ، ای گم شده در لبخندهای تلخ من 

 باورنمیکنم این روزها که میگذرد هر روزش ورقی تا پایان کتاب آشنایی ماباشد .

 هر روزش نزدیک شدن به فصل کوچ . 

 تو می روی،من این را از اولین نگاه در چشمان روشن تو دیدم . 

 چرا 

  اصرار به ماندن برای چیست  

  وقتی که سرنوشت رفتن را برای تو رقم میزند .

 فردا برای تو روزهای رنگی از راه می رسد ، برای من چه ؟

 جز خاکستری سرد  از شعله  عشقی بر باد رفته ؟

 جز عکسهای قدیمی در آلبوم خاطری پریشان .

 روزگارم این شده 

  چون بیمار ی مبتلا به سرطان ، شمارش معکوس روزهای عشقم را نظاره می کنم .

  حرفی بزن 

  به سرنوشتم به این عشق به تو به خودم و به همه عالم  پرخاش میکنم .

  حرفی بزن    چیزی بگو   تا این واپسین روزهای عشقم را بی هراس بگذرانم 

 چیزی بگو 

  بخندم   بخندم 

 چیزی بگو  حتی اگر دروغی ....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.