Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی
Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی

دل نوشته 46


ای آنکه درترانه آمدندت هزار بار مرثیه رفتن بود

روحم را به تو تقدیم می کنم

برای همیشه به ژرفای ابد .

آهنگ دلنشین صدایت ترنم بلبلان را به سخره می گرفت

و برق نگاهت خورشید را به مقابله دعوت می نمود .

تو از کدام دیاری که این چنین خلق و خوی عشق از ضمیر تو جاریست

من برای گم شدن در ناپیدا ها آمده ام .

برای محو شدن با تو در عمق جاده مه آلود .

ای روح پاک

مرا با تمام بدی هایم دریاب

ای کسی که گوشه ای از نگاهت را با تمام بی کرانگی دریاها عوض نمی کنم .

ایمان دارم  تو از تبار آفتابی که بر سایه های دلم اشراق نموده ای .

ای بازمانده از نسل مهربانی

ای آشنا با جانم

دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.