Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی
Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی

شعر ها 10

                                        ای نگاهت سبز

ای نگاهت سبز مجروحم مکن                      آتشی در جان و در روحم مکن 

این سرم چون گوی چوگان تو است               وین دلم مشتاق فرمان تو است  

ماه من در آسمان جان بمان                        بر سر آن عهد و آن پیمان بمان  

لحظه ها را می سپارم کام مرگ                   در هجوم سیل و باران و تگرگ 

ای گل زیبای زخمی ساق من                      ای طلوع روشن آفاق من  

روی خود از من چه پنهان می کنی                عاشقت را چند بی جان می کنی  

تا به کی محرومم از دیدار تو                         تا به کی لایق نی ام در کار تو  

 

ای نگاهت سبز اشکم را ببین                       این همه افسوس و رشکم را ببین 

آه های پر زدردم شد زیاد                              آبرویم عشق تو داده به باد 

تو گرفتی راحت و آرام من                             آتشی گشتی به جان خام من 

آنقدر رفتی میان جان و دل                            رخنه کردی در اساس و آب و گل 

روز و شبها فکر من یاد تو است                      حال من غمگین و دلشاد تو است 

گاه می خندم گهی پر گریه ام                        اشک و خون شد دیدگان را سرمه ام  

کاش می شد تا بگیرم دامنت                         یا شوم یک تکمه از پیراهنت 

کاش می شد با تو بودم تا ابد                        فارغ از دلشوره های نیک و بد 

  

ای نگاهت سبز قربان توام                              کشته طغرای فرمان توام  

 آرزویم گشته آنی دیدنت                               جای پایی بر ره و بوسیدنت 

پا بنه بر دیدگان خیره ام                                 تف بکن بر این وجود تیره ام  

یا که دشنامم بده از کام ناز                            یا که زنجیرم کن از زلف دراز 

من دلم دیوانه شد سنگم بزن                         آتشی در روح صد رنگم بزن  

فصل سبز آیه ها چشمان توست                     گوئیا دست خدا  دستان توست 

ای نگاهت سبز چون رنگ بهار                         سوختم در آتشت چشم انتظار                 

 

   

نظرات 1 + ارسال نظر
سامان یکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت 12:58

سلام نوشته های قشنگی دارید . بازم بنویسید .
من همیشه نوشته هاتون رو می خونم .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.