Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی
Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی

دلنوشته 52

تو هیچگاه شبیه من نبوده ای



من بی تو

آبی که به زمین هرز می رود

وگلی فسرده در بهار .

حسی است در من

شبیه پژمردن گلی در آغوش سترون خاک

یا گم شدن ستاره ای در عمق تاریک کهکشان .

در من حسی است ، شبیه التماس شکوفه های نیاز

درپای باد هرزه گرد .

تو هیچگاه چون من نبوده ای

سرشاری از زیبایی و غرور .

من بی تو

به رنگ خزانم

آری بی تو

بودن نتوانم

ای در نهایت زیبایی و جمال

ای مست و سر فراز و بی خیال

تو هیچگاه شبیه من نبوده ای

نظرات 1 + ارسال نظر
ستاره کویر شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 20:24 http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.