Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی
Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی

خوابها 1

خواب دیدم که به یک جای دور رفته ام 

چون گاهی وقتها اونقدر از همه خسته میشم که دوست دارم موبایلم رو خاموش کنم

بی اطلاع و بی خدا حافظی از همه برم یه جای خلوت یه جای دور .

جایی که خیالم جمع باشه کسی مثلا حالم رو  نمی پرسه 

مثلا نگرانم نمیشه و مثلا نمی گه خیلی دلش برام تنگ شده .

اونوقت دیگه مجبور نیستم باچشمان بسته از توی این موبایل لعنتی این دروغ ها رو بشنوم .

خیلی خوشحال میشم که موبایلی همراهم نیست .

دوست دارم تنها باشم در شهری کوچک یا روستایی دور . 

بی حضور تماسهای کسل کننده 

بدون نمایش فریب کارانه یا ژست بزرگوارانه یک دوست صبور .

میخواهم دور باشم از دفتر خاطراتم  

از تمام آزمایشاتی که از قبل نتیجه شکست آن مشخص بوده اند و من احمقانه سعی در تغییر آن داشته ام 

می خواهم باور کنم در میان این همه ازدحام هیچکس همزبان من نیست . 

بعضی ها فقط مثل شکلاتهای لوچ به دستت میچسبند بی آنکه چیزی داشته اند و تو کودکانه 

به افتخار روزی که درون اونها

شکلاتی بوده با احترام باهاشون رفتار میکنی 

اینها فقط حبابی فریبی یا خاطره ی اشتباهی 

از گذشته ها هستند .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.