Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی
Holy Theo        *****    تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب       *****

Holy Theo ***** تنها برای تو می نویسم ، ای آشنای خوب *****

تقدیم به دوست بزرگوارم 10.4.6.3 *** وبلاگ شخصی سید امیر میرسلیمی

شعرها 13

                 <ای ساقی >


جامی بده مستم بنما ، جانم بستان ای ساقی 

از غنچه برون آ ، ای گل ، با روی عیان ای ساقی

وقتی  که   زعطر  یادت ،  پر می  شود  افکار من 

دیگر نتوانم  کردن ، عشق  تو  نهان  ای  ساقی 

دردا  و  دریغ  از عمری ، بی یاد  تو سر کردم من 

ایام  و جهانم بودی  ، چون  رنگ خزان ای ساقی 

یار دل مسکینم باش ، هم خسرو و شیرینم باش

حالی که نمیبینم خوش، اوضاع جهان ای ساقی 

دست  من و  دامان تو ،  چشم  منو  احسان  تو

بر چشم حسودانم زن ، با تیر و کمان ای ساقی

دل برده ای از من ای شاه  ، دیگر مپسندم گمراه

راهی که بجویم کوی ،بی ظن و گمان ای ساقی

یارا بده آنقدر از می ، هم سلسله  و پی در پی

چون خود بنمایم شیدا، از پیر و جوان ای  ساقی 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.